Uncategorized

Last day of work

Juni 27, 2014
Hallo ihr Lieben! 
Heute war mein letzer Arbeitstag..juhuuu! Ab nun heißt es nur noch reisen, reisen, reisen. Ich freue mich riesig. Eben hatte ich mein Abschiedsessen mit meiner Gastfamilie. Es gab ein leckeres Abendessen und Tiramisu Kuchen zum Nachtisch. Danach habe ich ein Geschenk, Blumen und eine Karte mit lieben Worten bekommen und eine schöne Rede von meinem Gastvater. Es war ein toller Abschluss, auch wenn ich hier einige schwierige Zeiten hatte. Dennoch realisiere ich, dass ich das alles hier vermissen werde. Vorallem die Kinder, die süßen Hundis, auch den Job als Aupair, der mir immer Spaß gemacht hat und natürlich diese tolle Gegend, in der ich lebe. 

My Lovies! 
Today was my last day of work.. yeeeah! From now on all I’m doing is traveling, traveling, traveling. I’m so excited! I just had a great fairwell dinner with my hostfamily. We had a delicious dinner and dessert. Afterwards they gave me a gift, flowers and a card and speech with lots of nice words of my hostdad. It was a great ending, even if I also had some tough times here. But I more and more realise how much I’ll miss everybody and everything. Especially the kids, my cute dogs, as well as the job as an aupair, which I always liked and of course this great area.
Relaxing in the garden with Instyle

Breakfast: Oatmeal with strawberries and some cherries

After work: powerwalk trough the woods

The New York Skyline

Have a wonderful night!


Love 
– Chiara –


Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.